Tromsø Svømmeskole

Klikk og se bildet i full størrelse. Er tilsluttet Troms Svømmekrets og Norges Svømmeforbund. Vår målsetting er å tilby svømmeopplæring av høy kvalitet. Du finner mer om oss fra hovedmenyen. Svømmeskoleansvarlig Rita Kristoffersen Telefon. Postadresse Soppsvingen 26,. Https www.facebook.comtromsosvommeskole. Kontonr 4750 11 02128. Fokus på Båtvett, Badevett og Livredning. Gjennomføres for alle grupper på Mortensnes 21.04 og Kvaløysletta 28.04 og 30.04. Vi svømmer med sommerklær SOM IKKE LOER.

OVERVIEW

This website tromsosvommeskole.no presently has an average traffic classification of zero (the smaller the more users). We have evaluated zero pages inside the website tromsosvommeskole.no and found five websites associating themselves with tromsosvommeskole.no. There is one public networking sites owned by this website.

TROMSOSVOMMESKOLE.NO RANKINGS

This website tromsosvommeskole.no is seeing variant amounts of traffic all round the year.
Traffic for tromsosvommeskole.no

Traffic ranking (by month) for tromsosvommeskole.no

Traffic ranking by day of the week for tromsosvommeskole.no

WHAT DOES TROMSOSVOMMESKOLE.NO LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of tromsosvommeskole.no Mobile Screenshot of tromsosvommeskole.no Tablet Screenshot of tromsosvommeskole.no

TROMSOSVOMMESKOLE.NO HOST

I diagnosed that a lone root page on tromsosvommeskole.no took six hundred and nine milliseconds to stream. I could not find a SSL certificate, so I consider tromsosvommeskole.no not secure.
85.252.49.56

SERVER OPERATING SYSTEM AND ENCODING

I diagnosed that this domain is employing the Microsoft-IIS/8.5 operating system.

Tromsø Svømmeskole

DESCRIPTION

CONTENT

This website has the following in the site, "Klikk og se bildet i full størrelse." Our analyzers viewed that the web page also stated " Er tilsluttet Troms Svømmekrets og Norges Svømmeforbund." The Website also said " Vår målsetting er å tilby svømmeopplæring av høy kvalitet. Du finner mer om oss fra hovedmenyen. Fokus på Båtvett, Badevett og Livredning. Gjennomføres for alle grupper på Mortensnes 21. Vi svømmer med sommerklær SOM IKKE LOER."

SUBSEQUENT WEB SITES

Tromsø Turnforening Nord-kalottens eldste idrettsforening

TTF s vilkår og betingelser. Lover for Tromsø Turnforening 2006. TTF s vilkår og betingelser. For trenere, ansatte og dugnadsarbeid.

Northern Wargaming Society Powered by Aurora Borealis

9 Silver Helms, full command. I magien kaster han Sword of.

.TROMS PORTALEN - startside for Troms.

I følge en artikkel hos Teknisk Ukeblad er januar den store månede for jobbskifte. no gir oversikt over ledige stillinger. Nord-Troms Web ønsker alle som stikker innom et riktig Godt Nyttår. Tid for å kjøpe julegaver. Jula nærmer seg med stormskritt, ja nærsagt uansett når tid på året, og julegaver skal kjøpes. Å kjøpe julegaver nær sagt hele året kan forsåvidt være en god idé.

Tromsprodukt

Opplæring og praksis i reelle bedriftsmiljøer! Arbeidsplassen er landets største og beste opplæringsarena. Pb 3454, 9276 Tromsø. Sentralbord 40 00 72 00. Tilbakemelding, ris og ros.